Svet-Stranek.cz
Neoficiální stránky WantedRC
Moto klub Wanted RC

Kydy:Neoficiální stránky WantedRC

Kydy

Moje kecy o všem možném i nemožném
FILMY S MOTO TÉMATIKOU:
Nejde mi vychloubání co mám, nebo nabídku kšeftu, ale jen zde chci vyjmenovat mnou vlastněné filmy, aby mne případně mohl někdo napsat, že je v tomto filmovém žánru ještě ten a ten film. Vím, že je řada takových filmů, které se k nám zatím nedostali (nejsou nadabovány, či otitulkovány) a jelikož jsem cizojazičný analfabet ;-), tak mám zájem pouze o tipy s českým dabingem, či titulky. Takže tímto prosím případné návštěvníky těchto stránek, když zjistí že v mém výčtu filmů s moto tématikou některý není, napištemi jeho název. Díky.

Bezstarostná jízda
Biker boyz (Motorkáři)
Divočáci
Ghost rider
Harley davidson and Marlboro man
Hell ride
Motorcycle diaries
Sons of Anarchy (seriál,obě série)
Studený jako kámen
The wild one(Divoch)
Torque ohnivá kola
Ve stínu gangu
Volný jako pták
V zajetí rychlosti(Nejrychlejší Indián)
Zrozen k jízdě

MOTORKÁŘI. Mám pocit, že poslední dobou je tohle slovo v médiích něco jako "grázlové, lumpové, piráti silnic...". Já s touhle medializací samozřejmě nesouhlasím.Je faktem, že lidí za řídítky je čím dál víc. Spousta lidí si koupí moto jen proto, že je to dnes trend a prostě na to má. Nebo je to synek zbohatlík a dostane poslední nejnadupanější model za maturu, aniž by před tím seděl na čemkoli jiném, byť jen "fichtlovi". Neodsuzuji, že si lidi splní sen, nebo když na to mají ,motivují synka k lepším výsledkům v učení. Nechci tyhle lidi házet do jednoho pytle. Spousta jich má k motorkám opravdu srdeční vztah, ale bohužel většina jsou "pozéři". Je to módní, "rebelantský", "drsný"...bla,bla. Tyto typy lidí nám dělají TO špatný jméno. Mají motorku jen jako svůj doplněk, né srdeční záležitost. A tak se k ní i na ní chovají. Je mi sympatičtější kluk, milující svou Jawku, kterou si vymazlil za prachy z brigády o prázdninách, než pozér na posledním modelu Ducati (omlouvám se všem Ducatistům je to jen příklad ;-) ). Většinou se poznají podle jízdy městem rychlostí 200km/h v kraťasech, do půl těla a pantoflíčkách = "největší drsoň". Nechci si hrát na Mirka Dušína, ale i když jedu jen kousek po městě a je vedro, tak se taky nenasoukám do kůže, ale vezmu si alespoň dlouhý rukáv a nohavice. Není to bůh ví jaká ochrana, ale alespoň něco a taky jedu v zástavbě pomaleji než za škrtnutou cedulí s názvem obce (tam si už beru kůži vždycky). To jsem, ale odbočil. Chtěl jsem tím říct, že srdcař motorkář, co už něco najel, přemýšlí trochu jinak a tak se i jinak chová, než pozéři, co nám dělají ostudu. Jak se říká- "Není dobrý motorkář ten, co jezdí 300 vždy a všude, ale starej a živej".

GARÁŽ. Trochu si musím postěžovat....ty kurvy zlodějský nám vykradly garáž!!!! Naštěstí auto i motky (kámoš tu svou, přes zimu garážuje u nás) tam nechaly. Ukradly nám naše kožený hadry. Mé i mé drahé polovičky. Helmy tam nechaly, vybraly z nich rukavice. Ukradly i jednu brašnu na moto (bez druhý k ničemu, když se spojují sucháčem a tím se teprve dají zavěsit). Prostě divná vykrádačka. Finále? Kluci od PČR ho mají! Vrácení věcí? Ani náhodou! Je to lehce retardovaný cikán-žádný rasizmus, jen holý fakt, který se vrátil z lochu, dostal zakázku vypáčit vrata mé garáže. Nevím, co za to dostal, ale prý to jen vypáčil ( škoda na zámcích 1500,- , rozkurvená vrata jsem si opravil svépomocí=0,-) a odešel. Ti další dva si pak dělali v garáži co chtěli. On je prý nezná. Tím to pro mne hasne a na nikom si nic nevezmu.


MOTORKÁŘI A MUZIKA. Nevím čím to je, ale motorkáři jsou většinou zatíženi na Rock a Metal. Zda je to tím, že život v jedné stopě mezi plechovkáři a kamiony bývá často drsný, tak inklinují i k drsné muzice. Nebo jízda na moto v dnešním provozu je taková hra se smrtí a v těchto žánrech se kromě lásky zpívá (či vřeští) právě o smrti?? Každopádně Country, House, Hip-hop, nebo vyznavačů jiných hudebních stylů je mnohem méně v moto komunitě, než právě metalistů, či rockerů. I já ujíždím na Metalu a tak v odkazech nenajdete jen odkazy z moto světa, ale i Rocku a převážně Metalu. Mé oblíbené skupiny, či Ziny a také musím vypíchnout kapely mých kámošů jako třeba Laniena mentis, či Aliance rock.



TECHNIKA-ODŠKRCENÍ YAMAHY FZX 750
Jak mohu odškrtit moji 5-ti rychlostní Yamahu FZX750?.
Je známo, že 5 rychlostní verze FZX750 má některá omezení, na motoru. To je způsobeno tím, že v Japonsku se tyto motorky používají pro účely školení. 6-ti rychlostní verzi, která je pro jiné části světa, je třeba považovat za otevřenou verzi.
Jsou dvě formy omezení:
1. Omezení maximální rychlosti lze obejít poměrně snadno. Potřebujete získat Mechanický převodník rychloměru(tzv.šnek) od společnosti, jako je M&P(www.mandp.com), který prodávají ve zlaté barvě, který pasuje na přední kolo FZX. Co to tedy převodník to je krok k omezení rychlosti od řekněme 200KPH do 200MPH! Což je irelevantní.
2. Omezení vzduchového filtru je trochu složitější, ale nic neřešitelného pro průměrně schopné domácí mechaniky.

i. Odstraňte víčko vzduchového filtru a uvidíte, že tam je gumová zátka, která půlí cestu vzduchu, dovnitř Vzduchového filtru. Ta je třeba odstranit.
ii. Prozkoumejte víko vzduchového filtru a uvidíte, že dalším způsobem, je blokována další část vstupu vzduchu jinou velkou gumovou zátkou. Ta je také třeba odstranit. Nejdřív otevřete filtr a potom vytáhněte zátku.
iii. Nyní má motor zdvojnásobený přívod vzduchu, což znamená, že bude nedostatek pohonných hmot, což znamená, že motorka nebude správně fungovat-bude se kuckat.
K odstranění toho, musíte nahradit hlavní trysky v karburátoru.

Vyměňte velikost trysek a to:
Karburátory 1&4 = 102.5
Karburátory 2&3 = 105
Trysky je trochu složité vyjmout. Sundejte vzduchový filtr a poté palivovou nádrž (Stop kohout je na spodní levé straně). Po odpojení všech kabelů a hadiček na karburátory,je třeba s karburátory vrtět do stran. Není to snadné, takže vyjmutí trvá nějakou dobu .Vzpomínám si, že vstup zprava jednodušší než zleva!
Chcete-li se dostat na hlavní trysky musíte odstranit Plovákové misky. Nejlepší je to udělat v plastové misce, protože z nich bude palivo ještě vytékat (NEKUŘTE U TOHO !!!).Šrouby pro uchycení plovákových misek,bývají zatuhlý-buďte na to připraveni. Neriskujete poškození hlav šroubů špatným nářadím. Je vhodné nahradit šrouby po demontáži.
Hlavní vstřik lze nyní nahradit (Obrázky rozložených karburátorů, lze nalézt v manuálu nebo stáhnout z internetové stránky FZX Clubu na Yahoo).
Stojí za to koupit nějaký postřik na čištění karburátorů Carb Cleaner a celý je vyčistit,hlavně uvnitř plovákové komory.Po delšim stání-můžou být v karburátorech usazeniny.
Teď všechno zase smontovat dohromady a občas se ujistit, že je vše dotažené a smontované,než se připojí vše k přívodu paliva.
Má poslední rada je vyvrtat 4 x 6 mm otvory na koncích každého z tlumičů.Zvýší to průtok výfukových plynů a tím výplach karburátorů.Není to cílem a ne každému se to líbí, ale mně to pak i hezčí zní!
Výsledky:
Vaše FZX by nyní měla mít na rozdíl od výrobních 60BHP asi 90BHP. Při otevření škrticí klapky,při 3000ot/min uslyšíte velmi návykové,charakteristické bručení vzduchového filtru až do překonání 6000ot/min,pak byste měli zaznamenat velký nárůst zrychlení od asi 7500ot/min až do červeného pole (alá FZ750).
Ostatní poznámky:
Případná alternativa k výše uvedenému je,že můžete zvolit Dynojet Stage 1 a 3. etapa (detaily z klubu FZX). Tím získáte ještě nějaké koně navíc, ale je to dražší a časově náročnější možnost. Nejlépe děláte,když to odložíte na později, když už máte pocit, že je čas na další zvýšení výkonu!
Možná si všimnete malé ploché místo kolem 6000rpm. Jedná se o standardní emise bodu a je stejná u všech kol. Aftermarket výfuky může pomoci. To je zvýšení výkonu, a když nejsou potřebné pro de-omezení.
Neoficiálně se mluví o to, že tam byly některé FZX s omezením v CDi, kdy přijdou na světlo, na displeji se ukazují max. ot. / min. Nicméně, žádný z těchto kol Zdá se, že se objevily v klubu, takže to mohlo být jen mýtus. Pokud však máte toto omezení se lidé mohou pomoci na montáž FZR1000 CDi dostat kolem něj.
Kuřecí shit Prohlášení:
Pochopitelně jsem brát žádnou odpovědnost za jakékoli škody způsobené na kole whist provedení těchto změn nebo případných budoucích škod na váš řidičský průkaz.
návštěvníků stránky
celkem80 768
tento týden99
dnes15